Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ως καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς, χωρίς αιτιολόγηση, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Η προθεσμία αυτή ξεκινάει από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Εάν ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να επιστρέψετε το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Η μόνη δαπάνη με την οποία θα επιβαρυνθείτε είναι αυτή των εξόδων επιστροφής. Εμείς, με τη σειρά μας, υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα που μας καταβάλατε εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε πίσω το προϊόν.


Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δυστυχώς, το δικαίωμα υπαναχώρησης και η επιστροφή δεν ισχύουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ειδικές παραγγελίες: Όταν τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί ή παραχθεί ειδικά έπειτα από δικό σας αίτημα.
  • Φθορές κατά το άνοιγμα: Για φθορές που έχουν προκληθεί στο προϊόν κατά το άνοιγμα της συσκευασίας του και η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Όροι Αποδοχής Επιστροφών

Οι επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές αυστηρά και μόνο εφόσον πληρούνται όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Άριστη κατάσταση προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η κατάσταση αυτή θα ελέγχεται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
  • Άθικτη συσκευασία: Η αρχική συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί, λερωθεί ή υποστεί οποιαδήποτε φθορά. Πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Ασφαλής συσκευασία επιστροφής: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να προστατευθεί από τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά. Δεν φέρουμε ευθύνη για απώλεια ή φθορά που μπορεί να προκληθεί κατά την επιστροφή.
  • Συνοδευτικά έγγραφα: Όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν κατά την αρχική αγορά (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, εγγύηση, εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό) πρέπει να επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση.
  • Επιστροφή δώρου: Εάν το προϊόν συνοδευόταν από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο, επίσης σε άριστη κατάσταση, μαζί με τυχόν συνοδευτικά έντυπα.
  • Εντός προθεσμίας: Το δικαίωμα υπαναχώρησης πρέπει να έχει ασκηθεί εντός της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Επιστροφές λόγω Ελαττώματος, Κακής Ποιότητας ή Λάθος Παραγγελίας

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα cardhobby.gr δίνει έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και στην ορθή αποστολή των παραγγελιών. Στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε, λόγω δικής μας υπαιτιότητας, αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν, προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, προϊόν φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλετε να μας ενημερώσετε αμέσως. Παρακαλούμε περιγράψτε αναλυτικά το πρόβλημα και γνωστοποιήστε μας αν επιθυμείτε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που θα βρείτε στο τέλος αυτής της σελίδας.

Ειδικώς, σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείτε:

  1. Να αρνηθείτε την παραλαβή: Να αρνηθείτε εξ’ αρχής να παραλάβετε το προϊόν και να ζητήσετε την άμεση παράδοση του σωστού προϊόντος (εφόσον πρόκειται για λάθος αποστολή) ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του (εφόσον πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν με ελλείψεις).
  2. Να παραλάβετε και να επιστρέψετε: Να παραλάβετε το προϊόν και να το επιστρέψετε, ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε (εφόσον πρόκειται για λάθος αποστολή) ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του (εφόσον πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν με ελλείψεις).
  3. Να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης: Να επιστρέψετε το προϊόν ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης και να ζητήσετε την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.